Breaking

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά


Οι συνεχόμενες αναφορές από διάφορους αλλά και η λογοκρισία που μου κάνει το μέσο που έχω επιλέξει να εκφράζομαι δημόσια τόσα χρόνια,το Facebook,με έχει κουράσει σε τέτοιο βαθμό που αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το μπλοκ,στο οποίο ευελπιστώ πως θα γλιτώσω μία ανάλογη αντιμετώπιση.

Ίσως να είμαι και η μοναδική περίπτωση που να έχει κάνει επιβεβαίωση στοιχείων με ταυτότητα 7 φορές και μία με τον αριθμό του κινητού και παράλληλα το facebook να συνεχίζει να με "τιμωρεί" με αποκλεισμό αναρτήσεων και σχολιασμών πάντα με πρόσχημα κάποια ανάρτηση που έχει ενοχλήσει κάποιους χρήστες(βλ.Χεσμπολάχ)
 

Άλλος ένας λόγος για την δημιουργία αυτού του μπλοκ είναι πως θέλω να διαφυλάξω τις έρευνές μου και όσα ντοκουμέντα έχω αποκαλύψει κατά καιρούς χωρίς να έχω τον φόβο πως ανά πάσα στιγμή θα μου ρίξουν το προφίλ μία και καλή.Θα είναι μεγάλη μου χαρά για όποιον πέρνει αυτές τις έρευνες και τις μεταδίδει στους δικούς του ιστοχώρους.
Καλή αρχή λοιπόν και θέλω να ζητήσω για λίγο καιρό την κατανόηση σας για το γεγονός πως χρειάζομαι χρόνο για να φτιάξω έτσι όπως θέλω τον σχεδιασμό του μπλοκ όπως και τα λινκς. Με την νίκη σε όσους παλεύουν το άδικο και έχουν αφιερώσει την ζωή τους για ένα καλύτερο μέλλον αλλά κυριότερα και πάνω από όλα...


Λευτεριά στην Παλαιστίνη

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, αλλά με έχεις μπερδέψει, τα άλλα δύο σχόλια να τα κοινοποιήσω ή όχι; 😁

      Διαγραφή
    2. προχωρα γερα αδερφε.λευτερια στην Παλαιστινη,στην Κατεχομενη Κυπρο και τα αδερφια μας στην Βορεια Ηπειρο.

      Διαγραφή
  2. KAΛΑ ΑΥΤΟ ΜΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΒΓΕΙΣ ΚΑΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ΓΤ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ Τ ΑΝΤΕΞΩ ... :) :p MEXΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Μ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΓΚΕΛΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΣΥΝ(ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΚΕΨΗς ΥΠΑΝΑΠΤΙΚΤΩΝ ΝΕΩΝ)ΚΙ ΕΤΣΙ? ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΘΑ Τ ΑΝΤΕΞΩ ΣΤΟ ΛΕΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν εχω Χριστοφορε κανενα θεμα .... απλα σ αφησα να διαλεξεις εγω τα ειπα ολα μιας και πιστευω βρηκα θησαυρο...... ειναι στη διαθεση σου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή