Breaking

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Η αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη δεν ποινικοποιείται



Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς! 

Μέσα στην εποχή της καραντίνας από τον Κορονοϊό το τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας(!!!), με κάλεσε για να δώσω εξηγήσεις στην ΓΑΔΑ, σχετικά με μήνυση που έχει υποβάλλει ο γνωστός και μη εξαιρετέος Παναγιώτης Δημητράς, για το άρθρο μου «Η αχαριστία των Εβραίων αποτυπώνεται στην δράση των Antifa Negative».
Ο Παναγιώτης Δημητράς, γιος του στενού συνεργάτη του Γεώργιου Παπαδόπουλου και υφυπουργού Κοινωνικής Πρόνοιας της δικτατορίας της 21ης Απριλίου, Ηλία Δημητρά, βρήκε πάτημα σε μία αναδημοσίευση του άρθρου μου που έχει γίνει στο ακροδεξιό blog Attika NeaΤο εν λόγω blog πρόσθεσε αυθαίρετα ένα προβοκατόρικο αντισημιτικό- αντικομμουνιστικό σχόλιο, ένα σχόλιο που βρίσκεται σε ευθεία ιδεολογική σύγκρουση με το ύφος και το πνεύμα του άρθρου και της ευρύτερης πολιτικής μου τοποθέτησης. Μία προβοκάτσια για την οποία δεν ρωτήθηκα ποτέ και που ταυτόχρονα έδωσε την τέλεια πάσα στις δυνάμεις που προσπαθούν να ποινικοποιήσουν την αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη μέσα στην χώρα μας και να εντείνουν την προσπάθεια του εκφοβισμού μου, μέσα πλέον από μηνύσεις.

Είναι ξεκάθαρο από την μήνυση που υπέβαλλε ο Δημητράς η οποία φέρει τον τίτλο «μηνυτήρια αναφορά για τον αντισημιτικό-συνωμοσιολογικό λίβελλο», ότι έχει ξεκάθαρα στόχο την αποκάλυψη που κάνω στις προβοκατόρικες βεβηλώσεις μνημείων και όχι το επιπλέον σχόλιο που έχει τοποθετηθεί αυθαίρετα στο ξένο
blog Attika Nea. Μία μήνυση που προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να κάνει πλάτες στους σιωνιστές «αντιφασίστες» Antifa Negative και να με «τιμωρήσει» γιατί τους αποκάλυψα!

Η μήνυση αυτή δεν έρχεται από τον ουρανό, είναι η συνέχεια μιας σειράς επιθέσεων που έχω δεχτεί, η οποία περιλαμβάνει συκοφαντικά άρθρα που υπάρχουν στο διαδίκτυο και προσπαθούν να πλήξουν τον χαρακτήρα μου, αμέτρητες( και πετυχημένες) απόπειρες φίμωσης και λογοκρισίας για να κλείσουν την φωνή μου, μέχρι και απειλές.

Όλα αυτά γιατί είμαι συντονιστής στο Μέτωπο Αντίστασης Αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη «Γασσάν Καναφάνι», γιατί έχω αρθρογραφήσει και έχω αποκαλύψει πολλά σκοτεινά σημεία της ιστορίας, αλλά κυρίως γιατί είμαι Κομμουνιστής με Αντιιμπεριαλιστική δράση και στηρίζω έμπρακτα την Παλαιστίνη και τον παλαιστινιακό αγώνα μέσα στην Ελλάδα!

Αυτή η προσπάθεια εκφοβισμού όμως, δεν έχει μόνο προσωπικό χαρακτήρα.  Για την ακρίβεια, αυτή η προσπάθεια εντάσσεται στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειας των Ισραηλινών να ποινικοποιήσουν την αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη, χαρακτηρίζοντας τον Αντισιωνισμό και τον Αντιιμπεριαλισμό, ως Αντισημιτισμό. Στόχος τους με λίγα λόγια είναι να υπάρξει ποινική ταύτιση των ανθρώπων που φωνάζουν «μην πατάτε με τα τανκς τα παιδιά της Παλαιστίνης» με τους μισάνθρωπους και ανιστόρητους που λένε «καλά κάνανε οι Ναζί που κάνανε σαπούνι τους Εβραίους». Μία προσπάθεια που πήρε σάρκα και οστά με το Προεδρικό Διάταγμα για την «καταπολέμηση του αντισημιτισμού» που υπέγραψε ο Τραμπ, την Τετάρτη 11 Δεκέμβρη του 2019.

Αυτή η επίθεση εκφοβισμού που μου γίνεται, αφορά κάθε φίλο και φίλη της Παλαιστίνης που αγωνίζεται για δικαιοσύνη. Αφορά κάθε σύντροφο Κομμουνιστή με ταξική και αντιιμπεριαλιστική συνείδηση, όπως και κάθε άνθρωπο που σέβεται και τιμάει τους αγώνες των προγόνων μας και δεν δέχεται να προσβάλλουν τα μνημεία μνήμης όσων πολέμησαν έμπρακτα τον Φασισμό και δώσανε την ζωή τους στην μάχη για να τον αντιμετωπίσουν.

Αυτή η επίθεση δεν πρόκειται να μείνει αναπάντητη και καλώ όλες τις πολιτικές δυνάμεις να συμβάλλουν ώστε να μην το αφήσουν να περάσει έτσι!

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω την μεγάλη ειρωνεία, ένας γιος υφυπουργού της Χούντας να με μηνύει για ρατσισμό, επειδή αποκάλυψα την βεβήλωση μνημείων, ανάμεσά τους και αυτή του Αλέξανδρου Παναγούλη!

Χριστόφορος Τριαντάφυλλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου